Książki o MLM

książki o mlm

Marketing sieciowy staje cię coraz popularniejszą formą prowadzenia własnego biznesu. Polega on na tworzeniu osobistej sieci koneksji, niezależnych od dystrybutora, które wraz z rozwojem zwiększają procent udziału w zyskach a co za tym idzie – zarobek. Książki o MLM pozwolą Ci lepiej poznać tę dość trudną branżę.

Co prawda w marketingu wielopoziomowym nadal występuje produkt (i często odpowiada on swoją jakością proponowanej cenie), jednakże nie on jest tutaj najważniejszy. Poprzez porzucenie tradycyjnej formy prowadzenia przedsiębiorstwa zmniejszają się koszty biznesowe (na biura, transport, i tym podobne) a co za tym idzie również poziom ryzyka.

 

Książki o MLM

Najbardziej znaczącą częścią tego typu biznesu są ludzie, którzy tworzą pajęczynę koneksji. Dół zarabia na górę w każdym stadium, toteż im większa ilość współpracowników tym większy dochód. Niewątpliwie, aby uzyskać jak najlepszy efekt przy prowadzeniu takiej działalności trzeba znać podstawowe mechanizmy kierujące nie tylko marketingiem i sprzedażą, ale również ludzką psychiką.

Sukces może zagwarantować jedynie umiejętność pozyskiwania kolejnych osób dla idei rozwoju firmy i rozpowszechniania produktu. W przygotowaniu do działania pomocne z pewnością będą powstające w coraz większych ilościach książki o mlm.

 

Przeznaczenie

Stale rosnące zainteresowanie tą formą działalności sprawiło, że na rynku można znaleźć liczne, publikacje, książki o mlm. Mają one na celu pomóc wszystkim chętnym rozpocząć prowadzenie własnego interesu lub rozkręcenie biznesu, który już ktoś zaczął prowadzić.

Książki o mlm często stanowią pewną formę instruktarzu, mieszcząc w sobie bardzo konkretne porady. Odnoszą się głównie do umiejętności samoorganizacji, rozwoju osobistego. W drugiej kolejności zajmują się również odpowiednią prezentacją produktu i oczywiście jego sprzedażą.

Ponadto książki o mlm często zawierają w sobie kwestie psychologiczne, które mają pomóc przezwyciężyć lęki, zmotywować czytelnika i nastawić go na sukces a także pomóc sprzedać samego siebie. Jakkolwiek to nie zabrzmi, umiejętności związane z prezentacją swojej osoby oraz manipulacją osobami trzecimi stanowią klucz do sukcesu w marketingu sieciowym.

Podstawowe mechanizmy sterujące wszystkimi opisanymi formami zachowań ludzkich opisują w prosty sposób właśnie książki o mlm, pomagając w ten sposób zrozumieć jak skutecznie działać w network marketingu.

 

Książki o mlm zestawienie

MLM – Profesjonalny Marketing Sieciowy – Paweł Lenar

książki o mlm lenarJednym z najpopularniejszych polskich autorów tworzących książki o mlm jest Paweł Lenar, trener marketingu sieciowego oraz przedsiębiorca. Jest on twórcą nie tylko pozycji odnoszących się do praktycznych kwestii (na przykład prezentacji multimedialnych). Pisze również książki o mlm, które bezpośrednio dotykają tematu, na przykład: „MLM – Profesjonalny Marketing Sieciowy. Sposób na sukces w biznesie”. Pozycja ta skupia się na ludziach dążących do sukcesu. Jej celem jest ukazanie w jaki sposób można zyskać odpowiednią ilość pieniędzy bez poświęcania temu całego swojego czasu. Według autora efektem skutecznie prowadzonego marketingu sieciowego jest bowiem nie tylko wysoki dochód, ale również (co bardzo ważne!) czas na realizację swoich pasji.


Bogaty ojciec, biedny ojciec – Robert Kioysaki

książki o mlm KiyosakiJednym z najsławniejszych, w skali światowej, autorów piszących książki o mlm jest Robert Kiyosaki. To typowy amerykański biznesmen odnoszący znaczące sukcesy w prowadzeniu interesów. W pisanych przez siebie pozycjach dzieli się on swoją ogromną wiedzą na temat prowadzenia biznesu. Są to książki motywujące i bardzo pouczające. Jedną z najpopularniejszych (i jednocześnie najczęściej krytykowanych) książek jest „Bogaty Ojciec. Biedny Ojciec”. Inne książki o mlm jego autorstwa to na przykład „Szkoła Biznesu” czy „Kwadrant przepływu pieniędzy”. Są to oczywiście jedynie propozycje dzieł Roberta Kiyosaki, który tego typu książek stworzył kilkanaście.

 


Shakeout – Edward Ludbrook

książki o mlm lenar ludbrookNiektórzy określają Edwarda Ludbrooka mistrzem network marketingu. Jego dwie książki o mlm: „Shakeout” oraz „100% Sukcesu” trafiły na listy bestsellerów. Bardzo ciekawa jest również ostatnia wydana w Polsce pozycja tego autora: „Trener Marketingu Sieciowego”. Jest ona praktycznym poradnikiem dla osób, które działają już w marketingu wielopoziomowym i prowadzą nabór kolejnych członków. To właśnie w procesie rekrutacji ma ona pomagać – opisuje jak prowadzić odpowiednie prezentacje, trening i oszczędzać przy tym czas swój oraz ewentualnego partnera. Zdaniem Edwarda Ludbrooka nawet osoby, które już od jakiegoś czasu działają w multi-level marketingu często gubią się w słowach i w czasie kontaktów biznesowych wpadają w kłopotliwe sytuacje. Autor uczy jak tego unikać i dzięki temu osiągnąć większy sukces. Można zatem uznać, że książki Ludbrooka stanowią swego rodzaju trylogię marketingu sieciowego.


Nie tłumacz się, działaj! Odkryj moc samodyscypliny – Brian Tracy

książki o mlm tracyO oszczędzaniu własnego czasu, choć w innej formie, pisze także Brian Tracy. W swojej książce „Nie tłumacz się, działaj! Odkryj moc samodyscypliny” porusza istotny temat jakim jest niewykorzystywanie przez wiele osób swoich możliwości. Autor krytykuje wszelkie wymówki stosowane przez ludzi, aby nie robić niczego produktywnego i pomaga poradzić sobie z nimi. Dzięki temu bezproduktywne marnowanie czasu powinno zmienić się w pełne wykorzystywanie swojego życia i osiąganie dzięki temu sukcesu osobistego.

 

 

 


Jak osiągnąć sukces – Daniel Kubach

książki o mlm kubachJak zostało już wcześniej wspomniane miarą sukcesu w marketingu wielopoziomowym jest ilość osób znajdujących się w zbudowanej sieci. Nic zatem dziwnego, że najważniejszym etapem rozwoju biznesu jest rekrutacja.

Skutecznych narzędzi do jej przeprowadzenia dostarcza pozycja „Jak osiągnąć sukces” autorstwa Daniela Kubacha. Autor skupił się na najważniejszych punktach poruszanego problemu i udziela bezpośrednich porad, wskazówek.

 

 


MLM Marketing wielopoziomowy – John Kalench

książki o mlm KalenchInnym poczytnym autorem, tłumaczonym również na język polski, jest John Kalench. Bardzo interesującą propozycją jest jego dzieło „MLM – Marketing wielopoziomowy”.

Jest to typowa książka zawierająca liczne wskazówki dla osób prowadzących biznes w network marketingu. Bardzo dobra pozycja do przeczytania niezależnie od stażu i doświadczenia w marketingu wielopoziomowym. Rzetelne i praktyczne informacje przedstawione w zrozumiałej formie.

 

 


Zbuduj swój sukces – Nicki i Grace Keohohou

książki o mlm keohohouW jaki sposób osiągnąć sukces w marketingu wielopoziomowym radzą również Nicki oraz Grace Keohohou w książce „Zbuduj swój sukces”. Zawiera ona wiele konkretnych porad, które mają prowadzić do odniesienia sukcesu w multi level marketingu.

Co prawda pozycja ta miała być docelowo przeznaczona głównie dla osób tak zwanej płci pięknej, jednak zawiera wiele uniwersalnych wskazówek. Ciekawy i warty uwagi punkt widzenia. Warto poszerzyć swoją bibliotekę o tę właśnie pozycję.

 

 


Myśl i bogać się – Napoleon Hill

książki o mlm hillOdnosząc się do korzeni pozycji wpływających na sukces osobisty nie można pominąć również książki Napoleona Hilla, który jest jednym z prekursorów tego typu dzieł.

Stworzył on bestsellerową pozycję pod tytułem „Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces”. Co ciekawe książka ta została wydana jeszcze przed wybuchem II wojny światowej. Od tego czasu nie straciła na aktualności. Wskazówki w niej zawarte możemy z powodzeniem stosować także w dzisiejszych czasach.

 

 


 

Podsumowanie

Nie są to, rzecz jasna, jedyne książki o mlm dostępne na światowym rynku. Istnieje jeszcze wielu autorów-biznesmenów, którzy dzielą się tajnikami swojego sukcesu. Można tutaj wymienić na przykład osoby, takie jak Charles Duhigg, Bob Proctor czy Carol Kline.

Coraz większa ilość tego typu książek jest tłumaczona na język polski. Nic dziwnego, skoro w polski biznes coraz mocniej zaczynają wbijać się ludzie działający w marketingu wielopoziomowym. Rozwój licznych firm opartych na marketingu sieciowym prowadzi do popytu na szkolenia i programy rozwojowe pomagające osiągnąć w nim sukces.

Z pewnością warto sięgać po tego typu dzieła, aby wyrobić w sobie odpowiedni sposób myślenia, zasięgnąć praktycznych porad oraz zbudować dzięki temu swoją pozycję w silnej sieci network marketingu.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *